نظام مدیریت یکپارچه

شرکت کوشا بَسپار ، سازمانی  ” استراتژیک محور” و با تمـرکز بر استراتـژی های “رشد و توسعه خدمات” و ” مدیریت ارتباط  با مشتریان” در تلاش است تا به عنوان یک سازمان سرآمد و با منابع انسانی خلاق و دانش محور ، خدمات متفاوتی را به مشتریان و صنایع کشور باشد .

شرکت کوشا بسپار در سال ۱۳۸۷ ، سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر سیستم  MS-CRM استقرار و به عنوان راهکاری استراتژیک برای ارتباط موثر و تامین رضایت مشتریان برگزیده است.

شرکت کوشا بسپار با اتکال به توجه خدا و تکیه بر تلاش و همت کارکنان به منظور دستیابی به اهداف و یکپارچه سازی نظام های مدیریتی  ISO 9001:2008 و ISO14001:2004 و OHSAS 18001:2007خط مشی خود را به شرح ذیل اعلام می نماید :

  • استفاده از روش های خلاقانه و مناسب در طراحی و بکارگیری تجهیزات به روز در ساخت با کیفیت محصولات  و مدیریت انرژی به نحوی که موجب تولید محصول با کیفیت ، کاهش تولید پسماند و پیشگیری از آلودگی های محیط زیست و خطرات برای افراد و محیط زیست و کاهش مصرف مواد شیمیایی و انرژی گردد.
  • تعهد به افزایش رضایت مشتری و برآورده سازی الزامات مشتریان از طریق دقت در طراحی سیستم ها ،تامین تجهیزات و مواد شیمیایی با کیفیت ، رعایت موعد تحویل و رفع عیوب طراحی و ساخت محصولات ، خدمات پس از فروش شایسته
  • پایبندی به مقررات کیفیتی ، زیست محیطی و ایمنی و بهداشت شغلی مطابق با استانداردها و الزامات قانونی کشوری و بین المللی در ارائه خدمات و کالا در تمامی بخش های سازمان و فعالیت های مرتبط
  • توجه مستمر به ارائه خدمات مناسب به مشتریان در راستای توسعه پایدار، همکاری در گسترش صنایع سبز و پیشگیری و کنترل آلاینده ها در تمامی  دامنه فعالیت سازمان
  • حفظ و ارتقاء جایگاه شرکت در بازارهای داخلی و ورود به بازار خارجی منطقه
  • بهبود ارتباطات و فرایندهای منابع انسانی مبتنی بر شایسته سالاری ، آموزش ، شکوفایی و رشد خلاقیت  در راستای تحقق ماموریت، چشم انداز و اهداف بلند مدت سازمان و ایجاد همسویی استراتژیک بین اهداف سازمان و کارکنان و ایجاد رفاه برای کارکنان
  • بهبود مستمر فرآیندها ، استفاده بهینه از انرژی ، منابع انسانی و مالی و سازمانی و کاهش ضایعات

نظرسنجی

چیدمان دسترسی به محتوای سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟

مشاهده نتایج

Loading ... Loading ...